آموزشی

چگونه ساعت های هایلو را به گوشی متصل کنیم؟

حتما اطلاع دارید که ساعت های هوشمند بدون اتصال به موبایل تقریبا بدون کارایی خاص هستند و بیشتر نرم افزارها و قابلیت های ساعت حتی تنظیم خود زمان ساعت تا بعد از اتصال به گوشی هوشمند انجام میشود . ما در این مقاله به صورت مختصر و مفید نحوه اتصال ساعت های هوشمند هایلو را به گوشی موبایل آموزش میدهیم .

 

یک روش جامع برای اتصال همه ساعت های هایلو

خبر خوب اینکه همه ساعت های هوشمند هایلو مانند دیگر محصولات شیائومی تنها یک نرم افزار برای اتصال به گوشی دارند پس فرقی نمیکند شما چه ساعتی دارید  Haylou Fun کلید شماست.

پیش از اینکه آموزش اتصال ساعت هوشمند هایلو LS02 به گوشی را شروع کنیم باید چند نکته را در نظر داشته باشیم:

۱) هرگز پیش از اتصال ساعت هوشمند به اپلیکیشن سعی نکنید آن را با بلوتوث به گوشی وصل کنید. در صورتی که چنین کاری کردید، به قسمت بلوتوث تنظیمات گوشی بروید و آن ساعت را از لیست حذف کنید.

۲) در صورتی که زبان گوشی شما فارسی است باید قبل از اتصال به هایلو فان آن را به انگلیسی تغییر دهید. چون برنامه هایلو فان خیلی با زبان فارسی سازگار نیست و ممکن است بعضی از مراحل (مرحله ارسال کد و وارد کردن پسورد) را نتوانید انجام دهید.

۳) این آموزش برای تمام ساعت های هایلو مناسب است.

لیست ساعت هایی که این آموزش رویشان جواب می‌دهد:

– (Haylou LS01 (Smart Watch

– (Smart Watch2) Haylou LS02

– Haylou LS04 (RS3)

– (RT) Haylou LS05S

– (RT2) Haylou LS10

– (RS4) Haylou LS12

اگر به نکات بالا خوب توجه کرده‌اید حالا می‌توانیم آموزش اتصال ساعت هایلو به گوشی را شروع کنیم..

 

۱) اول از همه به پلی استور یا هر جایی که اپلیکیشن هایتان را دانلود می‌کنید بروید و برنامه Haylou Fun را دانلود و نصب کنید. می توانید QR  های گذاشته شده را اسکن کنید و این نرم افزار را از منبع اصلی یعنی پلی استور  و گوگل پلی دانلود کنید. اگر دسترسی به گوگل پلی وچود نداشت میتوانید با زدن دکمه دانلود نرم افزار را از سایت ما دانلود کنید , نرم افزار از سایت اصلی دانلود شده است. فقط در هنگام نصب از این طریق باید گزینه unknown source را در هنگام نصب بزنید.

                                                                            

IOS                                                               Android

Download

 

نکته: برای اتصال ساعت هوشمند به گوشی از طریق هایلو فان باید یک سری دسترسی ها مانند GPS یا بلوتوث را به برنامه بدهید. این درخواست ها در وسط مراحل نصب روی صفحه پاپ آپ می‌شود، پس هر وقت با آن‌ها مواجه شدید فقط OK را بزنید و موافقت کنید.

۲) پس از نصب باید وارد اپلیکیشن شده و ثبت نام کنید. در صورتی که قبلا حساب کاربری هایلو فان ساخته اید باید گزینه Login را بزنید. در غیر این صورت روی Register کلیک کنید.

۳) در صفحه ای که باز می‌شود از شما ایمیل و رمز عبور می‌خواهد. ایمیلتان را وارد کرده و یک پسورد انتخاب کنید.

 

 

۴) باکس بعدی یک کد تاییدیه از شما می‌خواهد. روی کلید Access Verification کلیک کنید تا کد تایید به ایمیلتان ارسال شود.

۵) به ایمیلتان بروید و کد را کپی کنید. حالا دوباره به اپلیکیشن Haylou Fun برگردید و کد را پیست کنید.

از زمان ارسال کد ۶۰ ثانیه وقت دارید تا آن را در اپلیکیشن وارد کنید وگرنه کد منقضی می‌شود و باید یک بار دیگر درخواست دهید.

 

 

تبریک میگوییم شما به سادگی هرچه تمام تر ثبت نام کردید. یکی از چالش ها در هنگام رجیستر کردن همان فارسی بودن زبان گوشی هست که در نکات اولیه گفته شد. پس فراموش نکنید که تا اتمام کار زبان گوشی روی انگلیسی باشد.

۶) پایین صفحه جمله ای با فونت خیلی ریز نوشته شده که از شما می‌خواهد تا قوانین و مقررات این اپلیکیشن را بپذیرید. باید تیک آن را بزنید. حالا می‌بینید که دکمه Register برایتان باز شده است. آن را لمس کنید.

پیام Registered Successfully روی صفحه به نمایش در می‌آید که نشان می‌دهد ثبت نام با موفقیت انجام شده است.

 

 

 

۷) هایلو بعد از ثبت نام شما را وارد صفحه مشخصات می‌کند تا بقیه اطلاعاتتان مانند سن و قد و وزن را تکمیل کنید. تغییرات را اعمال کنید و Complete را بزنید. اطلاعات را دقیق وارد کنید چون برای برنامه های ورزشی و تناسب اندام کاربرد دارد.

 

۸) حالا که وارد صفحه اپلیکیشن شده‌اید دو راه برای اتصال ساعت هایلو به گوشی دارید:

A) اسکن کد QR. قسمت بالای صفحه سمت راست یک علامت اسکن وجود دارد که باید آن را بزنید.

صفحه ساعت را روشن کرده و کد QR را با اپلیکیشن هایلو فان اسکن کنید.

B) جستجو ساعت های اطراف. در تب Home روی Connect Smart Device کلیک کنید تا برنامه ساعت های اطراف را پیدا کند. در لیست ایجاد شده روی ساعت خودتان کلیک کنید و سپس روی صفحه ساعتتان تایید برای جفت شدن را بزنید.

بالاخره با یکی از این دو روش ساعت با موفقیت به گوشی وصل می‌شود.

 

۹) ممکن است در این گیر و دار یک پیام آپدیت Firmware نیز برایتان بیاید که می‌توانید همان لحظه آپدیت کنید یا بعدا انجامش دهید.

در بعضی ساعت های هایلو مانند RS3 ممکن است ساعت بعد از آپدیت دیسکانکت شود. صبر کنید تا خودش دوباره وصل شود. اگر وصل نشد می‌تواند با ریست کردن ساعت هایلو مشکل را حل کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *