آموزشی, هوش مصنوعی

با این هوش مصنوعی برای کسب و کار خودتان به سادگی هرچه تمام تر ویدئو حرفه ای بسازید.

یکی از مهمترین مولفه های برندینگ و تبدیل شدن به یک برند موفق تبلیغات است , اینکه چگونه برندخودتان را به مشتریانتان معرفی کنید و از چه رسانه ای استفاده کنید دانش زیادی لازم دارد و قطعا برای اینکار نیاز به یک تیم حرفه ای خواهید داشت , پس از اختراع دوربین و ثبت تصاویر ثابت شد که یکی از بهترین روش های معرفی برند , رسانه ی تصویری است . یک ویدئوی خوب میتواند مشتریان زیادی را به محصولات شما علاقه مند کند البته فراموش نکنید که همینطور که اشاره کردیم کانال و روش تبلیغاتی شما باید با توجه به جامعه مخاطب شما انتخاب شود ، اما ویدئو یکی از تاثیر گذارترین روش های تبلیغ است. اگر در شبکه های اجتماعی به معرفی برند خودتان می پردازید حتما متوجه شدید که در اکثر کسب و کارها پیام های ویدئویی یا عکس بازخورد بیشتری برایتان داشته است.

اما ساخت ویدئو خوب و جذاب امکانات و تجهیزات زیادی نیاز دارد , امکاناتی مانند یک فرد گوینده با چهره و صدای مناسب , لوکیشن خوب , تجهیزات نورپردازی , صدا و تصویر برداری مناسب. علاوه بر این بحث زمان نیز هست .اگر این کار را انجام داده باشید می دانید که ساخت صفر تا صد یک ویدئو یک دقیقه ای ساده حداقل 3 ساعت زمان نیاز دارد.

video marketing

ما میخواهیم در این مقاله به شما بگوییم که چطور می توانید در کمتر از 10 دقیقه به راحتی یک محتوای تصویری خوب برای برند خودتان بسازید و مخاطبینتان را جذب کنید. همه کار توسط ابزار های هوش مصنوعی ساخت ویدئو  movio.la انجام می شود و برای ساخت ویدئو شما فقط نیاز به یک متن و چند تا کلیک دارید, کار با این ابزار آنقدر ساده است که نیاز به هیچ دانش فنی یا گرافیکی نخواهد داشت , اگر کمی سلیقه هم چاشنی کار کنید , حتی نیاز به ادیت نهایی ویدئوی ساخته شده هم نخواهید داشت، من سعی میکنم در این آموزش تجربیات خودم را از ابزار movio.la به شما بازگو کنم تا کارتان راحت تر شود . خروجی یکی از ویدئو های تولید شده و همچنین آموزش تصویری کار با movio.la رو برایتان می گذاریم و پیشنهاد می کنیم یک راست به سراغ ویدئو بروید.

movio.la چیست ؟

movio.la یا heygen.com یک ابزار هوش مصنوعی است که با هدف تولید محتوای ویدئویی ساخته شده , ورودی که شما به این نرم افزار می دهید یک فایل متنی است , متن در ابتدا تبدیل به گفتار می شود و جالب اینجاست که زبان فارسی را هم ساپورت می کند البته لهجه آن کمی بیشتر نزدیک به لهجه افغانستانی هست تا ایرانی ولی خب قابل قبول است . فعلا فقط در زبان فارسی یک صدای زنانه و یک مردانه وجود دارد ولی در زبان انگلیسی صدا های زیادی هست.

تا حالا واژه دیپ فیک به گوشتان خورده است؟ deepfake با پردازش تصویر و صدا با یک یا چند تا عکس از هر شخصی یک ویدئو می سازد که شما احساس کنید آن شخص در ویدئو واقعا دارد صحبت میکند و همان کلماتی را می گوید که در فایل صوتی شما وجود دارد. الگوریتم پیچیده ای دارد و اگر یک شخص بخواهد چنین چیزی را با نرم افزار های میکس و مونتاژ بسازد باید ساعت ها وقت بگذارد . movio یا heygen هم همین کار را میکند ولی خب بیشتر کاراکتر های آن از  پیش درست شده است ، البته شما می توانید عکس خودتان یا هرکسی را هم که می خواهید بهشان بدهید که برای شما تبدیل به یک کاراکتر کند ولی خب نتیجه ، خیلی جذاب و واقعی نیست ,  قسمت دیگری هم دارد که شما با آن می توانید برای خودتان کاراکتر شخصی بسازید . اگر وقت و حوصله بزارید آن قسمت هم جالب می شود !

خروجی نرم افزار

این ویدیو توسط همین اپلیکیش ساخته شده است

توضیح اینکه من این ویدئو را در مدت 10 دقیقه ساختم و قطعا اگر زمان بیشتری گذاشته شود خروجی های به مراتب بهتری هم خواهید گرفت

خب برویم سراغ آموزش

  1. ابتدا وارد این لینک شوید. سایت حداقل تا تاریخ درج این مقاله در ایران قابل دسترسی است.

2. روی گزینه SIGN IN  کلیک کنید و ثبت نام را انجام بدهید. در ثبت نام 3 تا انتخاب دارید ، یکی اینکه با اکانت گوگل وارد شوید یا با اکانت فیسبوک و یا اینکه ایمیل خودتان را وارد کنید و ثبت نام کنید , هر 3 مورد هم خیلی ساده هست. اگر با مرور گر کروم کار می کنید و اکانت Gmail روی آن ست هست ساده ترین روش همان اکانت جی میل هست چون فقط  به 2 کلیک نیاز دارد.

3. با زدن دکمه Create video می توانید ویدئو خودتان را بسازید. جهت آشنایی بیشتر با محیط نرم افزار می توانید فایل تصویری که برایتان آماده کردیم را ببینید.

تصاویری از محیط برنامه

آموزش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *