دسته‌بندی نشده

تغییر برند توشیبا به کیوکسیا ( تغییر برند TOSHIBA به KIOXIA )

قطعا همه شما با برند خوشنام و با کیفیت توشیبا آشنا هستید و تقریبا بیش از ۴۰ درصد افراد تجربه کار با محصولات این برند را داشته اند, توشیبا هم مانند دیگر کمپانی های ژاپنی و کره ای در حوزه های زیادی تولید محصول دارد. محصولات با کیفیتی در حوزه های حافظه یا storage (شامل هاردهای اکسترنال توشیبا , فلش مموری های توشیبا ,هارد های اینترنال , فلش و حافظه های دوربین و موبایل) کولر های گازی , باتری , لپ تاپ , پرینتر و دستگاه های کپی و ….

در صنعت حافظه و یا همان فلش و هاردهایی که ما میشناسیم کمپانی ها ۲ دسته کلی هستند یک عده که خود تولید کننده و صاحب این صنعت هستند و قطعات اصلی حافظه را خودشان میشناسند و دسته ای دیگر که با استفاده از قطعات تولید شده توسط دسته اول به تولید دیوایس ها مشغول هستند . کمپانی توشیبا در دسته اول قرار دارد و خود صاحب این تکنولوژی و از ابداع کنندگان فلش مموری میباشد.

تغییر برند توشیبا به کیوکسیا ( تغییر برند TOSHIBA به KIOXIA )

اخیرا توشیبا برند جدید خود را با نام KIOXIA جهت ارائه محصولات حافظه در منطقه خاور میانه با همان کیفیت سابق ولی در بسته بندی های شکیل تر معرفی کرد. معمولا این تغییر برند ها به دلیل افزایش سهم بازار انجام میگردد و از آنجا که تغییرات عمده در ضاهر و بسته بندی بوده مشخص میشود که آمارهای موجود نشان داده که افرادی که در این منطقه قرار دارند بیشتر جذب ضاهر میشوند .

معرفی USB3.2

همزمان با معرفی برند KIOXIA کمپانی توشیبا تعدادی از محصولات را با پورت USB3.2 معرفی کرد که سرعت بالاتری نسبت به USB3 دارد.

KIOXIA ساخت ژاپن است با همان استانداردهای سخت گیرانه ژاپنی

ویدئو معرفی برند کیوکسیا

در این ویدئو میتوانید معرفی برند کیوکسیا را از زبان مدیر مارکتینگ بخش خاور میانه توشیبا ببینید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *